Foto's - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Paul en Kim - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Paul en Kim - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Paul en Kim

05 Augustus 2008 | Maleisië, Kota Kinabalu

We hebben wat nieuwe foto's kunnen plaatsen, maar niet alle foto's die we jullie willen laten zien. Dit komt door de grootte van de foto's... Helaas!

Er zit dus niks anders op dan dat jullie deze persoonlijk komen bekijken als we terug zijn ;-)

• 05 Augustus 2008 - 07:13

Tante Ineke:

De foto's zijn mooi en erg indrukwekkend .Worden jullie van al die indrukken niet erg moe? Als je terug komt ben je zeker aan 'n vacantie toe !Liefs en groetjes. Denk aan jullie.

• 05 Augustus 2008 - 10:53

Mama:

Hele mooie foto's.
    Wil ze straks allemaal zien. xxxxxxxxxx

• 05 Augustus 2008 - 18:23

Ome Ad:

ik ben niet zo'n schrijfer maar ik lees wel alles en in kota kijken voor een bijltje paul altijd handig groetjes van ons uit breda