Foto update! - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Paul en Kim - WaarBenJij.nu Foto update! - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Paul en Kim - WaarBenJij.nu

Foto update!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Paul en Kim

09 Augustus 2008 | Maleisië, Kota Kinabalu

We zijn in staat geweest om hier en daar nog wat foto's erop te kunnen zetten... Dus kijk en huiver ;-)

We hebben trouwens beide ons duikbrevet gehaald en hebben vandaag lekker een dagje strand gedaan op het eiland Manukan. Heerlijk!
Morgen gaan we weer voor 2 dagen de jungle in...

Voor nu geen nieuws!

  • 09 Augustus 2008 - 14:14

    Freya:

    Gefeliciteerd met jullie duikbrevet!! Mooie foto's weer!
    X

  • 09 Augustus 2008 - 14:30

    Tante Ineke:

    Nou das weer 'n mooi foto-overzicht.Waren die puisterige kuiten van jou Paul? Proficiat met het halen van jullie duik brevet.Gaaf hoor!Kus en de groeten.

  • 10 Augustus 2008 - 09:18

    Brigitte &bonita:

    hallo Paul en Kim wat een geweldige fotos Bonita kan er maar niet genoeg van krijgen ,en stelt allerlei vragen leuk he! Ze zijn ook wel heel mooi .Zeg Paul zijn dat wel muggebulten ,het lijkt wel of je de mazelen hebt!Proficiat met jullie duikbrevet,het lijkt me ook fantastisch zo onder water.Nou veel succes weer in de jungle, en we zien weer uit naar jullie volgende verslag.Groetjes van ger brigitte en bonita

  • 10 Augustus 2008 - 16:53

    Lili:

    lekker snorkelen idd, leuk hoor!

    xlil

  • 11 Augustus 2008 - 06:48

    Sander:

    Kim,

    Ik had toch die andere aap mee terug genomen!
    Ziet er allemaal super gaaf uit, alleen die muggenbeten...damn

    groet Sander


  • 11 Augustus 2008 - 15:20

    Remie.......:

    Hoi kinders!! eindelijk weer internet... Wat een gave foto's!!!!! heb net pas alles kunnen zien en lezen, echt balen dat ik julie niet zo goed heb kunnen volgen de laatste tyd. Maar goed, nu heb ik gelijk lekker wat te lezen en zien gehad. ECHT HEEL MOOI DAAR!!! zou niet kunnen zeggen wat me nu het mooiste was; de oetangs, de jungle? geen idee.. het is echt een adembenemende reis dat kan een blinde nog wel zien aan julie verslagen, haha. was er echt graag bij geweest, volgend jaar he... Ik zal julie een mailtje sturen anders komt het hiero zo vol, moet je ook nog over Dubai vertellen dus.... hey hele dikke kus en kroel en IK MIS JULIE ECHT SUPER!!!!!! mzzls

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Kinabalu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2008

The end...

13 Augustus 2008

De laatste loodjes...

09 Augustus 2008

Foto update!

07 Augustus 2008

SCUBA divers

05 Augustus 2008

Foto's
Paul en Kim

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 7138

Voorgaande reizen:

24 Juli 2008 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: