Dubai Airport - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Paul en Kim - WaarBenJij.nu Dubai Airport - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Paul en Kim - WaarBenJij.nu

Dubai Airport

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Paul en Kim

25 Juli 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nou de eerste 6,5uur zitten erop en ik kan je vertellen, dat was niet geheel onprettig....

Op Dusseldorf kregen we te horen dat we plaatsen kregen toegewezen in de business class. Nou en dat is een mooi begin van de vakantie! De stoelen en beenruimte zijn ontzettend ruim, het tv-scherm heeft een aardig formaat en het ontbreekt je niet aan service. Paul en ik voelden ons net 2 kleine kinderen in een snoepwinkel.. We kregen allerlei cadeautjes, het eten was super (en uitgebreid) en de cocktails smaakten prima ;-)

We zijn hier nu net 2 uurtjes op het vliegveld in Dubai en hebben er nog 2 te gaan. Ook dit is geen probleem, want er is genoeg te zien! Benji, ik moet wel zeggen dat Paul en ik jou beide missen hoor... Maar goed, dat weet jij ook wel!

Nou iedereen, tot snel weer, wij gaan nog lekker een drankje drinken....

Veel liefs van Kim

  • 25 Juli 2008 - 04:20

    Kees:

    Fijn voor jullie dat alles voorspoedig verloopt.Goedereis verder en we volgen jullie op de voet. We krijgen automatisch een sms en e-mail op het moment dat jullie iets toevoegen aan deze site. Groetjes en ik ga zo naar mijn bedje. Lekker hoor.xxx

  • 25 Juli 2008 - 04:32

    Kees:

    Fijn voor jullie dat alles voorspoedig verloopt.Goedereis verder en we volgen jullie op de voet. We krijgen automatisch een sms en e-mail op het moment dat jullie iets toevoegen aan deze site. Groetjes en ik ga zo naar mijn bedje. Lekker hoor.xxx

  • 25 Juli 2008 - 09:18

    Tante Yolande:

    hoi schatjes ik volg jullie berichtjes oja de kaarten zijn bestelt van antwerpen leuk e jullie veel plezier dikke kus van my

  • 25 Juli 2008 - 21:34

    Tante Ineke:

    Wat 'n bofkonten zijn jullie toch he!
    Maar ik heb ook lekker gegeten hoor Kim.Jij had het nog klaar gemaakt.Jamie,jamie.Nou laat jullie avontuur maar beginnen, kus

  • 25 Juli 2008 - 21:38

    Anita:

    Wat zijn jullie bofkonten met die luxe verwennerij. Da's effe iets anders dan de zwarte koffie bij CZ. En je moet maar afwachten wanneer een collega het gaat halen of je moet zelf opstaan. Geniet van alles wat op jullie weg komt.
    Groetjes Anita

  • 25 Juli 2008 - 21:46

    Lettie Claasen:

    geweldig dat we jullie zo kunnen volgen,had nog gebeldt,helaas waren jullie al vertrokken,goeie reis,en fijne vacantie

  • 26 Juli 2008 - 08:10

    Petra:

    lekker, business class!! goed begin van de reis..... dikke kus, ook van ome Ad natuurlijk.

  • 26 Juli 2008 - 10:24

    Noor:

    Zo zo dat klinkt goed, zo te lezen hebben jullie er (terecht) van genoten. Een coktail smaakt natuurlijk altijd wel ;) Hier wordt t weer een beetje minder dus dat is wel jammer, wel warm maar bewolkt.
    Genietse!!!!!
    -x-

  • 26 Juli 2008 - 10:54

    Joke & Fer:

    mazzelkont(je), tsja je krijgt wat je verdiend zeggen ze, goei begin hey kul, ga zo door !!have funn

  • 26 Juli 2008 - 13:19

    Remie....:

    Hai!!! had julie net een smsje gestuurd en nu kijk ik pas op @net. MIS JULIE OOK HOOR!!!!!!! en echt vet joh lkrr als natnekken vliegen, haha... goed begin van een hele gave reis he! he ik hou julie in de gaten en miss. tot de 16de dan he. dikke kroel van dnbenz

  • 26 Juli 2008 - 14:03

    (schone) Mama:

    hoi schatjes, fijn dat de reis lekker verlopen is. En Kim nog bedankt he voor je lieve kaart,altijd attend he!!
    En wat voor weer is het??
    Geniet enne ik hou van jullie.
    kussssssssssss.

  • 26 Juli 2008 - 14:07

    Ton:

    Hoi luitjes,
    Lekker he zo'n begin van de vakantie. Lekker luxe vliegen en zo uitgerust aan jullie wel verdiende vakantie beginnen. We volgen jullie reis door het mooie Borneo en zijn benieuwd hoe jullie ervaring is. Nou geniet van alles, en maak er een mooie reis van. Groetjes, en een dikke kus, Ton

  • 02 Augustus 2008 - 13:47

    Yvonne Boon:

    Hoi Kim en Paul
    Ik heb van ons Lizet deze site gekregen en nu kan ik de belefenissen in het verre Maleisie volgen. geniet van deze mooie vakantie en wij genieten op afstand met jullie mee, groetjes Yvonne en Frie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2008

The end...

13 Augustus 2008

De laatste loodjes...

09 Augustus 2008

Foto update!

07 Augustus 2008

SCUBA divers

05 Augustus 2008

Foto's
Paul en Kim

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 37
Totaal aantal bezoekers 7140

Voorgaande reizen:

24 Juli 2008 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: